Promenad med blåst

 
                                                                         Hej! 
Idag så kom jag till stallet ungefär vid fem-tiden. Jag kände på knölarna och det var överaskade bra nyheter. Knölarna hade försvunnit . Jag men såren var kvar och han var inge öm alls! Jippi ! Imorgon kanske jag kan träna honom lite , längtar verkligen efter att rida! 
 
Jag gick en bra bit i kylan med Stormen. Jag gick förbi massor av hästar som var helt galna. Så då tog jag mig till att träna stanna backa och att han skulle vara allärt och ha fokus på mig. Han var väldigt pigg och glad. Han lyssnade bra på det. Sprang även lite med honom. Påvägen hem sprang han as snabbt. Jag fick speeda upp lite.
( Bra träning för mig :P )   
 
Det var allt vi får se om jag rider eller promenerar eller vad jag gör med honom imorgon! Ses! :)
 
 
Kram Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback