Cykling med häst efter :P

 
Haluu!
 
Nu sitter jag vid datorn och har nyss pluggat lite. Så nu tänkte jag blogga lite om Stormen vad jag och han gjorde idag. 
 
Det har spökat i Stormens högra framben på sistone det har varit tjockt och varmt. Men det var en massör här idag och masserade Vilma och då passande jag på att fråga. Hon kände och det var allt som det skulle. Hon tror att det kommer från muggen. Att han blir svullen av det. Inget ofarligt. Pjuh..! Sköönt! Jag är så himla noga med ben nu förtiden eftersom Kasper fick en senskada. Vill inte gå igenom det hemska igen. Så blev ganska rädd när jag kände att Stormens ben var uppsvullet och har varit det några dagar. 
Jaja.. iallafall så gick jag och Stormen ut på en promenad. Jag cyklade och han skrittade efter. Första gången jag cyklar med en häst efter. Jätte kul! :D Borstade honom ganska mycket och fösökte få bort allt damm som har smlats under pälsen.. Borstar f*n varenda dag så himla noga men ändå finns det kvar. Om man klappar han på rumpan så rycker det ! HAHA! Verkar som att han är jätte skitig. xD
 
Imorgon så blir det nog lite bommar i padocken och lite mönster ridning. Läängtar! Imorgon ska även jag åka in till stan och skriva in mig på trafikskolan. Dags för moppekort! Guud vad skönt det kommer bli när jag får en moppe:))))
LÄNGTAR OBESKRIVLIGT MYCKET!
 
 
Ska snart ut och köra en liten shettis med Wille! Ska bli jätte roligt. Bloggar om det seeen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback