JAG ÄR TILLBAKA

 
Hej allihop!
 
Jag har verkligen inte bloggat någonting på jääätte länge men nu känns det som att jag är på gång igen! Är riktigt taggad och glad :) Jag tänkte berätta lite hur läget är med Stormen och livet osv. 
 
Ja , Stormen. Stormen utvecklas för varje dag. Jag och Stormen är ett riktigt bra team och vi fortsätter att kämpa på med WESTERN. Vi tränar för en tjej som heter Jenny ungefär en gång i månaden och det går bara bättre och bättre för varje gång. Jag har fått börjat med att forma i traven och det går JÄTTE bra. Är verkligen förvåånad att han lär sig så snabbt. Så den 16 Juni så ska jag tävla i western med Stormen för första gången. Jag är jätte nervös redan nu och undrar hur nervös jag kommer vara innan jag går in på banan ! xD Jag ska tävla i grenarna Pleasure och Western Horsemanship. Ska bli så j*vla kul!!! :D 
 
Sadelproblem... Westernsadeln som vi köpte passar inte så nu är det lite jobbigt men vi letar för fullt och om jag inte har en westernsadel till tävlingen ska jag bara köpa en pad med typ "kuddar"  inbyggda som lyfter upp sadeln där fram. 
 
Nä det var typ allt! Kommer försöka blogga SÅÅ mycket som möjligt blir kanske lite på veckorna men på helgerna blir det mycket .. Hoppas jag ;)
 
Kram Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback