Varmt som satan

 
Hola!
 
När jag kom hem efter skolan idag så gick jag direkt ut till stallet och tänkte rida. Solen sken och det var as varmt. Så jag tänkte att det kunde vara skit mysigt med en lite skogstur på travbanan. Precis när jag hade kommit ut med Stormen ur hagen så kommer Jenny och hon ska också ut och rida. Så vi bestämmer oss att rida tillsamma. Vi skrittade travade och galopperade. Det var jätte roligt. Stormen var pigg men kunde även hålla än fin lugn galopp. Jenny tränade att få Zebben (hennes häst) i galopp och det gick efter andra fösöket. Jätte roligt! :D 
 
Nu på kvällen kom det en liten flicka i 11 års åldern och red på Stormen. Jag lärde henne lite hur man red western och hon tyckte det var jätte roligt och Stormen var jätte duktig. Hon ledde honom och borstade honom och hjälpte till i stallet. 
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback