Blev inspirerad

 
 Godefttermiddag,
 
Som rubriken lyder blev jag inspirerad av en film som Oline från www.silentvoices.blogg.se . Som handlade om bettens påverkna på våra vänner. Hästarna , ponnyerna. Jag såg på hela videon och jag rekommendar och se hela och tänka över just det dom pratar om. Jag blev lite små ledsen för det är så himla många som inte tänker på detta.Vad gör vi?! Då gör vi lidandet för dom större. Jag skäms över min art. Usch! Tänker ju inte riktigt till. Med detta vill jag ALDRIG använda bett. (ska försöka iallafall) 
 
Men då så har vi Oline Sverkersson. En alldeles underbar tjej som har ett sjukt bra hästtänk och hon är min största idol. Och vi får inte glömma hennes underbara ponny Vitnos. Kolla in bloggen och titta in hennes fantastiska jobb. Sjukt duktig du är Oline! Stolt!♥♥
  
Stora kramar, Julia♥

Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Äntligen så hittar jag denna film. Har letat som en tok efter den alldeles för länge nu ;) Håller med dig till fullo, men tycker att man ska veta vad man gör när man stoppar in metallskrot i hästens mun.

Något helt annat nu,
Vart har du köpt din westernsadel??? :D

Svar: Ja vilken tur att du hittade den då! :D
Jag har köpt min westernsadel privat och vet tyvärr inte vart den är köpt från början. Men ungefär sådana westernsadlar finns det väldigt bra på Börjes. Titta in på det deras hemsida! Kram Julia :D
wildstormwind.blogg.se

2013-10-12 @ 00:51:53
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback