Där det känns rätt

 
Hej,
 
Jag ursäktar för lite segt med bloggandet, jag vet men det blir inte att man startar datorn för en litet inlägg liksom. Men idag har jag varit på en typ av aktivitetsdag med domn från byn typ. Det var jätte mysigt. Ridning, dresyr,hoppning och bruksridning. Jag testade på bruksridning och dressyren. Bruksridningen är ju typ samma som western trail. Så det var många hinder som vi hade träffat på förut. 
 
Bruksridning Där var det ganska många "hinder" på en äng. Bron,backa L, gå över presening, grinden, ett litet hopp, sidepas, typ en stubbe man skullekliva av och leda hästen runt den sen hoppa på och några till saker ;)  Det var jätteroligt att det var på en äng också lite mysigare känsla. Det ändå som Stormen och jag tyckte var svårt var sidepas. Han förstår inte riktigt vad han ska göra. Men vi ska träna lite från marken först hade jag tänkt. 
 
Dressyr (eller vad det blev :P) - Ja "dressyren" var inte så kul. Vi skulle rida Lc:1 och det var en tjej i mitten som berättade vart vi skulle för vi kunde ju inte den. Hade liksom inte tränat in den. Vi skulle inte gö de heller. Aja , Stormen kunde inte samla sig alls. Han bara trök upp huvudet hela tiden och bara sprang hade noll koll vad han eller jag gjorde :S usch! Inte kul . Sen stannade han minst 10 gånger i programmet och vill inte gå framåt för att han ville till Tösen och shit . Aja det e som det e. Som Molly sa: Man kan ju inte vara allt ♥
Älskar oss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback