Det är pågång

 
Mamma och jag har kollat runt på westernsadlar sjukt länge nu , för den vi köpte passade inte så om nån söker en westernsadel i superbra skick? Komentera:D Asså den sadel älskar jag verkligen men synd att den är för trång och för lång för Stormen :/ 
 
Men mamma har hittat ett westernsadel som hon tog hit idag. Men en sak bara :P Den westernsadeln var från stallet där Molly har sin foderhäst Tösen. Min westernkompis förstår ni. Och mamma kom hem och hade med sig Tösens sadel. Hahaha! Och det är inte den jag skulle ha utan en annan. Oherregud,skickade en bild på sadel till Molly och vi konstaterade att det var Tösens sadel. Hehe..bra där ;) Som tur åkte vi tillbaka med den och tog den rätta, och den verkade som att den passar men jag kan ju inte dedär helt säker så jag hoppas att min tränare Jenny som även är sadelprovare ska komma och hjälpa oss. Hoppas hoppas! Gud vad skönt om den skulle passa. Vilken dröm
 Kram Julia

Kommentarer
Postat av: - S C H N A I L G U L L -

Westernsadlar är så sköna! Jag rider alltid med det hemma på min lilla tjej eftersom att dom är så snälla mot ryggen :)

Svar: Ja verkligen! En drömsadel:D Uppskattar verkligen komentarer och är superglad att du tittar in på min blogg. Håller igång gnistan liksom ;)
wildstormwind.blogg.se

2013-10-01 @ 21:52:39
URL: http://schnailgull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback