Hårig hästrygg

 
Hej,
 
Jag vill hemskt gärna blogga på dagen med det blir lite svårt. För det första, har typ inget att skriva om. Lite hjälp kanske? Tips? och det andra att jag tycker det blir så fult när man bloggar från mobilen. Bilder blir mega stora och jag tycker det är jätteobekvämt att skriva på mobilen så långa texter. Men ska försöka blogga mycket när jag kommer hem från skolan. Usch ..skolan inte min grej asså. Stannar helldre hemma med Stormen♥
 
Aja idag så gick jag en promenad med Stormen i skogen. Jättemysigt.Snacka om att det är höst nu. Gula löv lite små kyligt och lukten. Det luktar höst. Härligt! Sen efter halva vägen hoppade jag upp på honom och det gick väldigt bra. Bara lät han gå och han protesterade inte. Några grenar nappade han nog på sig under turen. Hehe glumpsk! xD 
 
Påvägen hem så började springa och liksom se om han sprang eller gick efter.Han la sina öron bakåt och sprang efter mig och sen så satte jag mig ner och han stannade jätteduktig brevid mig. Sånna små stunder gör en glad♥
Hoppas det blev lite mysigare med höstbilder nu, Kram Julia♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback