SÅ J*VLA GLAD

 
Hej,
 
Jag bloggade inte igår för att jag hade inte tid för det blev läxläsning i första hand. Jag körde lite markarbete med Stormen och det kändes helt ok. Inte mycket om det. Idag så kom Jenny till mig och prövade ut westernsadel åt oss. Och den passar!!!!!!!! JA!!! Jag ska rida för en kille som heter Lars Åström imorgon i ridhus. Ska bli så jäkla kul att komma igång igen med träningen + med en westernsadel. Jag ska rida med sadeln imorgon och ser hur mönstren efter trycket av sadel när han förmodligen blir svettig ;) Ska bli intressant att rida för en annan tränare :D Så himla glad och peppad för nu fortsätter vi! Vi har gjort ett litet break ett tag nu men nu nu.. Ska han få muskler och bli smal:D Heja heja! Uppdatering kommer imorgon! ♥
Stora kramar, Julia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback