Vad köpte jag?

 
Idag är det Fredag!!!!! :D Jag är superglad som vanligt jag är på just fredagar. Nu sitter jag hemma hos Molly och vi är sååå sociala med våra datorer xD Nämen vi har så kul med våra datorer och varandra. Jag ska vara här tills ikväll då jag tar min moppe hem till pappa. Jag ska inte rida idag eller imorgon men jag tänkte blogga lite annat då. Liksom insperationsinlägg och lite inlägg lite andra saker ;) 
 
Nämen nu tänkte jag bara visa er lite vad jag köpte i "Stockholm" Jag var egentligen i Infra City lite norr om Stockholm och på börjes :D 
-Först en kingslandjacka för bara 95 kronor?! Blev lite chockad. Så eftersom den var så billig fick jag det av mamsen. 
-Sen så ridtäckbyxor till vintern! Asbra. Har bara en skoteroverall men den är lite klumpig så det var superbra köp! Fick av mamsen :P runt två hundrakronor ungefär.
-Ett reflexschabrak till den engelska sadeln. Också runt två hundralappar.  
Allt är från börjes på bild ett. Väldigt stort varuhus. Förutom den lilla borstsvampen i mitten det kommer från Horze för ungefär 40 kr. Jag köpte den för att jag tänkte att den skulle vara bra på muggen men den var inte lika bra som jag hade förväntat mig.
-Ett vintertäcke från Thermo master för 599 kr. Jag köpte även till en hals till för 300 kr. 
-En ridkofta. As mysig. Mamma är så irreterad på mina gamla skitiga koftor. Så la ner 479 kr. Ha! Allt där från Hööks :D 
 
A det var allt. Var lite snål. Kram Julia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback