Varför exitsterar rubriker?!

 
Hej,
 
Som ni ser så fick jag damp på den raden som kallas rubrik. Ibland är det lätt men sånna här inlägg som handlar om lite allt möjligt e det svåårt. Ja skolan.. äh inget på skolan som är intressent. Nästa. Eh ridningen. Ja jag ska äta middag nu och sen ska jag ut och rida ett westernpass i padocken. Är skit taggad för idag ska jag rida med westernsadeln och försöka få min lilla pöjk svettig och se vart sadel trycker osv. Oh vad kul!!!! Ska bli så härligt att svinga sig upp i westernsadeln. Nuvarande mitt hem ;) 
 
Ja men bloggar mer ikväll tänkte jag och få in några ROLIGA inlägg. Tänkte skriva om ridpasset såklart och kanske kanske det kommer upp nåt inlägg om vart jag vill med Stormen i ridningen osv. Tack o hej leverpastej synes ikväll:D
Kram Julia♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback