Hur gick ridpasset?

 
Hellu,
 
Ja och idag så tog jag på Stormen sadeln och tog en svart repgrimma med westerntyglarna. Ni skulle ha sett oss idag. (ingen kunde ta kort på mig) Först så hade jag en teddypad under sadeln för jag skulle se hur det satt på han. Bara för att testa liksom sen hade jag mysisbyxor och en kingsland jacka och sen svarta boots och bruna benskydd och repgrimma i svart och tyglar vita. Hahaha vi såg förgräsliga ut. Men tur att jag bor i buschen då ! :D'
 
Idag så var Stormen seg från början. Jag red runt grustaget så han fick klättra lite. Men när jag kom ner för backen ner i liksom själva "gropen" kissade han sen så var han som en tickande bomb! Han fattade galopp av sig själv och bara tuckade på. Så jävla sjukt bra känsla. Den känslan går inte beskriva. HELT FANTASTISK!iallafall när man inte har känt den känslan på 3 månader ungefär. Jag hoppas det fortsätter såhär.Men jag ska ta det lugnt nu. Fokusera på grunderna och att han mår bra i sin kropp. Jag ska träna honom denna vecka och sen ska jag ringa kiropraktorn och berätta lite hur han känns osv.
 
Det blir bio ikväll med några kompisar. Men Molly kunde inte följa med. Min lilla westernkompis är sjuk:( Krya Molly♥
 
 
Mina muppade hästkompisar♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback