Lycka

Hej,Det gick så himla bra att rida idag.Jag red ner i ett bostadområde. Jag gick väldigt långt där. Det var lite annorlunda med så mycket asfalt tyckte Stormen. Han tyckte även att det var läskigt med skyltar, vattenbrunnar och plastpåsar. Haha måste sett roligt när han typ gick dom en ål på trottoaren xD Jag red med repgrimman för att jag har kommit på att tränset inte är bra för han. Själva bettet alltså.
Jag tänkte forma honom men tänkte att det inte skulle gå med repgrimman för det har inte gått förut men idag...hallelujah! Han var gudomlig. Han lyssnade på mina benen och gick jättebra i formen behövde nästan inte ta i tygeln någonting . Vill nästan börja rida bettlöst på heltid. Vi får se hur det blir. Han var pigg och framåt. Sånna här dagar vill jag ha fler utav . ♥seriös bild *host* kram Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback