Mirakelponny

 
Hej, 
 
Jag är nästan i lite chocktillstånd nu. Allt började med att jag fick en vänförfrågan på facebook av en kvinna från skåne. Jag tänkte inte så mycket på det accepterade och tittade lite på hennes tidslinje. Där hade hon skrev detta. 
 
Jag blev först förvånad , jag komenterade inlägget och nu har hon , Cariina och jag snackat lite på facebook. Jätte roligt att få veta lite om Stormen som liten.Hur han var då och hur han hade det :) Jätte glad!  Såhär skrev hon till mig på facebook när hon skulle berätta om Stormen, var han är en mirakelponny och fick just namnet Wild Stormwind :D
 
Cariina
Hej!!! Gud va jag blev glad av att hitta dej!! Vi hade stormwinds mamma windy då han föddes.. Min tös hade henne på foder o ingen visste hon va dräktig,hon visa ingenting.. Plötsligt en morgon stod storm i boxen,han kom som ett mirakel o tog oss m storm därav vi gav han namnet stormwind! vi har en massa fölbilder på han om du vill ha ngn! Gud va fin han e!! Hur e han? Vill veta allt! hoppas på att få återträffa han en dag, vi lämna han o mamman te windys ägare då han va 2mån.. Glömmer han aldrig! hör gärna av dej!
 
Vi hade hans mamma på foder då ägarn ej fått windy dräktig,,min dotter nicki älska denna häst,o windy hade varken mage,juver el ngt bevis på att hon va dräkti.,så dagen innan storm kom träna nicki hoppning 1m m windy, morgonen därpå stod storm där i boxen näpen o söt!! Han hade t o m en tvillingbror som stoet burit på ett tag, den var fullt utvecklad men ingen päls o mkt mkt liten,den hitta vi i halmen när vi tömde boxen eft fölningen.. Storm va en mkt go hingstbebis, så snäll o social.. Skickar lite fler bilder, du får gärna använda dom hur du vill! Skicka gärna lite bilder på han om du kan o vill! Första turen i hagen ngn tim gammal for han runt som en raket,stadig påbenen o gnäggandes!
 
 Läste lite i bloggen o han e ju som sin mamma m sadel..hon la me öronen bak när hon såg den!! Han va ganska rolig som föl för när vi kom te hagen for han emot oss o sen ville han gärna 'kramas' , han försökte lägga hovarna på axlarna på nicki.. men var alltid snäll,men otroligt pigg o glimt i ögat hela tiden!
 
Jättespännande! Nu vet jag lite meom Stormen så nu kommer jag komma närmare han♥ 
Här är lite ursöta bilder på han när han var föl. Vill bara ut och pussa på honom nu asså!  
 
 
 
Kram Julia♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback