Ren häst

 
Hej, 
 
Vi har nyss varit ute och ridit men det gick sådär... nä detta var ingen bra dag. Kortfattat. Varmt som satan , kort pass , inget nytt. Hehe typ så kändes det idag. Men jag ska försöka göra ett schema för han till denna vecka. Nu ska jag försöka jobba ner honom lite i vikt. Det har ju varit lite slamp sommar denna och Stormen är som en ballong nu men det är sött! Men det måste nämligen bort . Ett problem. Han vill typ inte träna längre. Han bara tjura ihop och vill inte göra någonting alls. Vi får se om jag kontaktar min trännare , Jenny så kanske hon kan hjälpa mig att få mig och Stormen på spåret igen :D Taggad till tusen. 
 
Juste. Vilma och jag har duschat Stormen. Han verkade tycka det var skönt att bli lite ren. Det var ju ett tag sen jag duschade honom :P haha stackars häst .. Nemen han var ju inte ren så länge när han kom ut i hagen så rullade han sig om och om igen så nu är han brun igen ! Jippi! No change ♥
 
 
Tvätt grejooor ...
Sen så har jag fått moppe kort till er som inte visste det. Så jag och Vilma åkte ner och köpte gottbitar:D That makes Julia happy♥
Kram Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback