Söndag,

 
Hej,
 
Idag är det söndag och jag har lite ångest för imorgon är det ju måndag. Åhh! Vill verkligen inte. Jag vill vara hemma med Stormen istället och rida och fixa i stallet men aja.. "Plikten kallar" Äh nu lämnar jag detta trkiga ämne.
 
Idag så ska jag ta moppen upp till Stormen och rida lite tänkte jag. Jag vet inte riktigt vadf jag ska göra än men tror det blir någon sorts arbete i padocken. Jag tror det blir lite bomarbete och lite volter och backarbete. Jag köpte ju ett gummibett igår på Hööks för 350 spänn så nu hoppas jag han går magiskt på det och han ska även gilla det! Jag har köpt ett nytt bett till Stormen för att det tredelade var inte så bra. Det nöp han i mungipan och det var lite ja svårt att förklara men det var inte bra för han så nu hoppas jag att det ska bli bra! :D Supertaggad , skriver mer ikväll om hur det gick så hörs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback