Spånmonster

 
Hej,
 
Nu sitter jag och äter äcklig frukost och har nyss kommit in från hästarna. Idag har jag studiedag och det känns jävligt bra! Så imorse så gav mamma hästarna foder sen så när jag vaknade halv åtta gick jag ut till dom. När jag kommer ut ligger Stormen ner i boxen. Jag ba! KAMERAN! Springer in och hämtar den när man kommer ut igen står han upp -.- så typiskt att han ligger ner när jag just inte har kameran. Men aja . 
 
Jag tog ut både Vilma och Stormen och mockadfe Stormens box och sopade osv. Idag så satte jag på bootsen på Stormens framben för att se om dom kanske skyddar muggen från smuts osv. Det lär jag se ikväll. 
 
Idag blir det lite pluggning. (inget alls om jag skulle gissa ;P ) Sen blir det lite läsning,jag har blivit helt fast i en bok från skolan och a den sen blir det nog stallet resten av dagen.Jag tänkte städa lite ta undan sommartäckerna och ta fram vintersakerna. Ska bli nice. Jag älskar att små pyssla lite i stallet och älskar när det blev rent och snyggt ;)
 
Mitt lilla spånmonster♥
 
Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback