Starta om

 
Hej,
 
Oj oj vad jag har mycket att berätta.Denna helgen har jag varit i Stockholm och tittat på Spansdka ridskolan i Globen. Vilken upplevelse! Jag kommer att göra ett inlägg om det sen. Och jag o mamma har ju varit borta så det är Jenny och Göran som har tagit hand om dom och då har jag fått vilat och funderat lite över Stormen och mig. Innan jag åkte så har det varit jobbigt med Stormen. Han var sne enligt kiropraktorn och han fixade till det förra veckan men nu måste jag se om han är bättre men annars måste han få en behandling till. Han ska ridas några gånger denna vecka men mest markarbete. 
 
Och innan denna helg så har vi bara varit ovänner kan jag ju säga. Inget har gått bra alls. Han vill inte gå framåt han bara är sur och ville absolut inte samarbeta. Så det var ganska skönt att åka iväg några dar och jag har shoppat lite grejor som jag vill visa er också;) 
 
Idag kom vi tillbaka och nu har jag kört ett markarbets pass och det kändes riktigt bra. Jag hoppas att vi kommer fortsätta på samma spår nu. Och det viktigaste att han blir frisk. 
 
Nu startar jag om .. med bloggen och Stormen♥
 
När jag åkte tänkte jag på Stormen såhär                      Och nu:D Mycket bättre
 
 
Kram Julia♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback