Nytt

 
Hej hallå,
 
Har inte bloggat på ganska länge är för att jag inte haft tid o ork. Jag vill så hemskt gärna blogga men det blir så himla enspårigt tycker jag. Jag rider... håller på med Stormen. Samma typ varje dag. Inge kul :/  Så skulle vilja ha en blogg där jag bara skriver om mig själv , kompisar osv.Jag vill lägga så mycket tid som möjligt på Stormen när jag håller på med någonting. Inte knäppa kort och vara tvungen till det liksom :( Har ni någongång känna detdär tvånget? Jag känner det hela tiden vilket inte är så kul. 
 
Har tittat på lite andra bloggar. Inte hästbloggar alltså. Men jag vet inte... Så vi får se vad som händer. Kanske jag skaffar en ny blogg. Vem vet? Inte ja iallafall ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback