12 Januari

 
Hej,
 
Idag så åkte jag till mamma vid tiotiden och ska vara här hela dagen för pappa jobbar tills 5-6 ikväll. Så nu har jag ridit och nu lyssnar jag på så himla bra låtar. Jag har hittat nya as grymma låtar så nu spelar jag dom på högsta volym. Väldigt chill! 
 
Ridpasset gick väldigt bra. Jag red på travbanan istället när det är ljust så kör jag ett grisigt westernpass imorgon i padocken. Asså nu är det kallt. Ibörjan av ridpasset så var jag inte så varm ikroppen så då stack det i ansiktet så jag ville bara hem. Fick ha halsduken över ansiktet. Men efter en stund blev det bättre. Det var ett bra lager med snö på banan men jag galopperade och jobbade honom i form ändå. Men jag galopperade en bra sträcka sen skritta jag en stund osv. Han blev väldigt anfådd och svettig. Perfekt! 
 
När jag formade honom i galoppen så höjdes huvudet ganska snabbt. Så fick påminna honom väldigt mycket, annars höjde han huvudet efter 2 galoppsteg. Vi får jobba mer på det. 
 
Blåsten tog tag i Stormens pannlugg xD haha goingen min♥
 
 
pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback