Dimma och shit

 
Hej,
 
Nu är det bestämt jag åker till ridhuset runt 1-2 tiden och tar med mig Molly som fotograf så ikväll hoppas jag det laddas upp massor av bilder :`)  Där ska jag nog lägga focus på att han ska bli mjuk , lyhörd och att det ska vara kul. 
 
Morgonen har nog sett ut lite som det vanliga. Jag gick ut till hästarna imorse fixade o trixade. Mocka osv. Supertrött var jag. Usch och känns inte bättre att man ska till skolan imorgon -.- åh.. har liksom lovat mig själv också att kämpa mer denna termin. Det kommer inte hända men jag tänkte det iallafall ;) 
Sen så gick jag in tog en macka och la mig i sängen och såg 3 avsnitt av Vampire Diares. Helt beronde är jag! Så sjukt jävla bra serie !  
 
Nu väntar 20 höpåsar på mig ute att bli packade... Värsta sysslan i stallet. aja måste göras. 
 
Fick även dom här i julklapp som ska invigas i dag. Sjukt snygga , stilrena inte så mycket detaljer på. Loveit!
pussohej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback