En lugn tur

 
Hej,
 
Idag så var det skola och det kändes väl ganska bra. Dagen rullade på liksom. Men kände direkt när jag kom hem att oj vad trött jag är. Ville typ bara sova men änå satt jag och lillebrosan och skrek åt Vampire Diaries i sängen. Så jävla spännande. Albin typ hyperventilerade haha så kul;) 
 
Ridturen blev en lugn skritt och trav sväng där han fick sträcka ut sig efter gårdagenspass. Visste inte alls vad jag skulle göra så det slutade med mjukisbyxor,barbacka och repgrimman. Inte i någon form utan bara avslappnat traska på. Även fast han stannade några gånger och vill hem eller titta på grannhästarna xD 
 
Systemkameran var utan batteri precis när jag skulle använda den idag. Så himla typiskt -.- Men då tar man fram mobilen och får fram nån bild iallafall. Bättre än inget får jag hoppas♥
 
Stormens fina form just nu. Liten boll just nu men syns att han äter bra iallafall inget brist på det ;)
 
å jävulskt skitig på bakbenet men han lägger ju sig i sitt eget skit på nätterna. Inte lätt att ha en halvt vit häst ? :P  pussohej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback