"Gav upp"

 
Hej,
 
Idag var planen att rida och köra igenom han lite lugnt i padocken. Men så blev det inte. Han var i helt andra tankar idag :/ Han var på hel spänn hela tiden, han tog ministeg och höjde upp huvudet hela tiden. Han flyttade ingen kroppsdel när jag bad om det...men jag tror det kan vara lite träningsvärk sedan gårdagen. Det blev ju ganska hårt då så efter en kvart hopplöst arbete gick jag in. Jag var lite irriterad när jag kom ut i stallet och blev inte bättre när han konstra på sådär. Men alla har vi sånna dagar. 
 
När jag kom in i stallet så gick jag och hämtade spikmattan så han fick ha den på ryggen i 30 min. Sen så masserade jag igenom hela han. Halsen,däre sadelgjorden sitter,bakom öronen och rumpan ,innerlåren osv. Han njöt verkligen. Han hängde med huvudet och tuggade. Skönt tycker både jag och han♥
Tog även lite liniment på rumpan som massören gjorde när hon var här. Apropå det så kommer hon nästa vecka igen och hälsar på ;) 
 
Lite planer för denna vecka- Onsdag: Träning för Lasse
Söndag: Träningstävling i gnarp 
 
Taggad för denna vecka:D
 
 
 
pussohej    nu plugg dag 2 :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback