Har du någon plan?

 
Ja det har jag. 
 
Nu över jul och nyår har det varit uppehåll med onsdagsträningarna så dom börjar den 22/1 . Så då blir det en träning sen så den 25/1 så är det träningstävling i Gnarp. Jag har varit med på den förut och det var jätte roligt man får testa på olika sorters tävlingsgrenar och rida tillsammans med andra westernryttare. Lära känna mycket folk och rida i flera timmar. Skit kul! Så är supertaggad inför det. Hoppas Molly kan följa med och knäppa kort ;P  Skulle va skit najs att ha med en liten kompis :D 
 
Ja annars ska jag bara fortsätta att stärka Stormen och verkligen kämpa och hoppas det blir några tävlingar i sommar ! Det är iallafall målet. Jag håller mig till pleasure och enkla horsemanship mönster. Men om vi får till galoppen nu så kan vi testa på lite galoppgrenar också :) men tror inte det bli iår men vi får se. Vad som helst kan hända :3 
 
Imorgon kanske vi tar transporten till ridhuset och tränar lite. Min padock är som en skridskobana. Jag är seriös.. Vi har åkt skridskor där, skit kul! Så jag kan jobba igenom han ordentligt. Uppdatering för fullt då
Lillbubben min då!
 

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag ska med och fota!;) Minnen ska skapas!:3

Svar: Perfekt! :D
wildstormwind.blogg.se

2014-01-05 @ 22:55:12
URL: http://nordwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback