Ingen Stormen idag :(

 
Hej,
 
Idag är jag hos pappa och vi har alldeles nyss kommit hem från en liten bilresa. Vi var hem till mamma så jag kunde hämta datorn så jag kunde blogga :D Blir så himla konstigt från mobilen. Så nu på kvällen hoppas jag att det kommer upp några texter om Stormen,hästar eller nåt så jag håller ramen lite ;) Gör inget intressant på dagarna så måste fylla upp med annat :P
 
Men idag fyller mina småsystrar 4 år. Grattis till dom! :D  Dom har blivit så himla stora och jättekul att se dom växa upp. Så idag har vi haft barnkalas och smockat i oss tårta :3 Sen senare på eftermiddagen så gick jag och Albin en sväng runt berget med Aslan (våran hund) Jätteskönt att komma ut och röra lite på sig. När vi kom tillbaka åkte vi spark med födelsedagsbarnen. Jättemysigt!
 
Helt värdelös och meningslös text men men... x)
 
 
Vill bara punktera att jag har gjort chokladbollarna ! Hihi ;) pussohej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback