Inte som jag hade tänkt

 
Hej,
 
Jag har inte kunnat blogga på hela dagen eftersom skolan tar den tiden och vill helst ha en dator istället för mobilen som ni kanske har märkt. När jag kom hem så tog jag upp matteboken och studerade den lite sen till stallet. Nu sitter jag hemma hos pappa ensam. Kände verkligen när jag låste upp dörren när jag kom hem från stallet att jag verkligen läääängtar tills jag skafar eget hus och bor ensam. Så himla skönt och kul. Sen en stor hund som möter upp mig med ett gott humör. Älskar det!
 
Men över till ridpasset. Jag kan ju inte säga att det blev ett grsigt pass. Padocken var inte skottad så det blev såklart jobbigare för honom. Men jag la upp passet ganska bra. Haha jag pratade med Stormen hela tiden när jag red. Vet inte varför jag gör så men känns liksom bra. Jag började att värma upp honom sen så jobbade jag i volten och försökte jobba mot lösa bogar.Han var mycket duktigare och flyttade bättre i vänster varv. Blev helt chockad för det är hans svåra varv men aa. Bra hehe. Sen så jobbade jag i en fyrkant och flttade bakdel. Stormen har haft väldigt svårt för det och inte vetat vad han ska gö men idag gick det super! Han flyttade svinbra. ojoj :D Sen avslutade jag med skänkelvikningarna. Mer jobb på dom. Stormen hade svårt åt vänster och fick liksom inte med rumpan riktigt :/ Men det fixar vi till ;)
 
Tog lite kort på Stormen och tog med mig kameran hit till pappa men...jag glömde överföringssladden. Hehe. Hade as bråttom och glömde. Herregud vad glömsk jag är så vad blir det då?
gammal bild . sorry
pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback