Mina mål 2014

 
Hej,
 
Ja för elva dagar sen blev det ett nytt år. Och det känns som att jag är den enda som inte har nå nyrslöften. Men nu när jag tänker i efterhand så har jag ju lite mål med Stormen. Mitt mål förra året var att lära honom backa och det har jag lärt honom nu med massor av hjälp av min tränare Lasse och mycket mycket träning och iår så ska jag försöka lyckas med galoppen. Vänster och höger. Jag hoppas verkligen att vi lyckas och det skulle vara skit kul. Då kan vi fortsätta på högre och nivå och fortsätta kämpa!  Ja ba ryser i hela kroppen. Haha när jag skriver detta blir jag så himla taggad och vill bara sätta igång.Fast jag vet att sånthär tar lång tid och krävs mycket tålamod. Men åhh vad jag är taggad asså!! 
 
Har ni några mål detta år? isåfall vad? Skulle vara jättekul att veta :)
 
Första gången jag red Stormen hemma i Åh.
Engelskridning , spö..hemsk, finns mycket med denna bild som jag ångrar. Haha! Förutom köpet av denna underbara häst. Det bästa beslutet jag har tagit.♥
I sommras.
Engelsk sadel eftersom vi inte hittade en passade w-sadel till honom då. 
Och nu.
Känns sjukt mycket bättre nu asså! Hihi. 
2014 here we come. pussohej
 

Kommentarer
Postat av: Frida Viktorsson - Reiningryttare

Vilken skillnad, snyggt jobbat! :) Kul att hitta en till westernblogg

Svar: Tack så mycket! Ja nu vet jag en till blogg jag ska läsa! :DKram
wildstormwind.blogg.se

2014-01-19 @ 13:31:16
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback