Ojoj.

 
Hej,
 
Igår hade Stormen vilodag och då passade jag på att åka till Olivia och sova. Vi hade en jättemysig kväll som innehöll tacos,bubelbad,skratt och mer. Svinkul! Vi är ju aldrig med varandra utanför skolan. SÅ nu hade vi äntligen chansen. 
 
Idag gick det inge bra med Stormen.Jag red på travbanan och han ville bara hem hela tiden.Han stannade,hade huvudet uppe i luften.Ville absolut inte jobba. Nej usch. Ingen bra dag idag så detta glömmer jag. Nya tag imorgon! 
 
Imorgon kanske Moa följer med mig hem och då blir det väl lite tjejmys och hästfix! Ja orkar inte skriva något mer idag. Måste duscha nu och sen åka till pappa och sova, blev lite länge med Olivia igår ;P
 
pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback