S N O W ♥

 
Hej
 
Asså jag gillar verkligen inte snö men nu är det fan efterlängtat. Äntligen lite snö iallafall på marken! Det går verkligen inte att träna med hästarna när det är glashalt och stenhårt. Men nu blir det lite bättre iallafall :D
 
Ja idag orkade jag inget riktig seriöst så jag tog ett grimskaft runt halsen på han och red lite i padocken. Stannade lite backade, lite galopp osv. Han var i form och backade jättefint. Känns som att han fattar nu bättre och bättre för varje dag .Men det är vi värd för ohh vad länge vi har jobbat med detta. Ett år nu typ. 
 
Men har var väldigt sprattig och pigg så jag tänkte jag hoppar av så får han härja runt lite och springa av sig och slippa mig på ryggen. Vilket blev väldigt lyckat :) Han hoppade runt som en liten pojke som var superhappy för att snön äntligen kom. Han kastade sitt huvud hit och dit, joggade runt och rullade sig. Efter nån minut kom han fram till mig och vi lekte lite. Följa john och bara sprang hit och dit. Skit kul och mysigt som fan när jättestora snöflingor faller ner på oss. 
 
Såhär roligt ska man ha med sin häst varje dag tycker jag! Det är verkligen sånnahär stunder man inser att Stormen betyder så himla mycket få mig och blir bara varm i hjärtat bara jag tänker på det. 
 
Sen ville inte Stormen att jag skulle borsta honom så han gick och ställde sig i ett hörn och surade.Hahahaha så himla roligt när jag kom på han. Så ropade jag på honom och man såg verkligen hur han stelnade till och vände huvudet mot mig och titta på mig som att han ville säga att  .. jag är oskylidg..hihi så himla söt♥
pussohej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback