Små skutt

 
Hej,
 
Hann inte skriva igår och i tisdags. I tisdags fyllde syrran år och igår blev det sen träning. Igår gick träning skit bra! Oh! Vänster galoppen visade sig och jobb i volt. Ojoj. Vad jag är taggad till sommarens tävlingar nu asså! 
 
Men ikväll blev det lite små skutt i padocken.Tog fram ett superlitet hinder och skuttade lite. Han tyckte det var roligt. Kul med lite omväxling. Jag har inte hoppat med honom på 100000000 år känns det som. Märktes också. Han typ stannade innan hindret varje gång och sen hoppade x) Hehe ... barbacka +. Ja undra hur det såg ut egentligen. 
 
Men gick in ganska snabbt för det var så sjukt kallt. Det stack i hela ansiktet. Stormen var även väldigt kall när jag tog in honom. Hela hans pannlugg var vit x) Vet att fotografi inte är min grej vet...
pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback