Tolkning

 
Hej,
 
Asså gårdagen och denna förmiddag har varit superkul! Nu sitter Moa och jag i sängen och bara myser. Imorse klev vi upp halv åtta och tog ut hästarna, mockade osv. Det var sjukt bra väder. Så då tog vi på Stormen tolkningsselen och stack iväg. Moa åkte efter på trick skidor och jag red barbacka. Först skrattade vi bara. Det var så himla kul. Jag galopperade,travade och Moa höll balansen nästan hela tiden ;) haha. Blev bara ett stupfall för hennes del. 
 
Vi har även bestämt att detta är Moas och min tradition. Så varje gång hon kommer hit och det är snö ska vi tolka. Iallafall när hon kommer hit nästa gång. Då ska  vi ta en madrass istället för att skidorna lossnade typ hela tiden + ska vi ha fika med nästa gång :D  
Våran mysfrukost♥
och sen så gjorde vi muggkakor! As gott♥
pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback