Utmaning

 
Hej,
 
Jag fick en utmaning av Molly och om jag ska vara helt ärlig så fattar jag inte riktigt vad jag ska göra. Sällan jag inte fattar något men hon hade ju några frågor som hon ställde och jag tyckte det verkade vara jätteroliga och spännande frågor så jag svarar på dom iallafall xD 
 

1. Om du fritt fick välja tre saker som du skulle vilja ha utan att behöva tänka på priset vad skulle du välja?

Ja finns mycket men jag skulle helst vilja ha men en moppebil,en ny westernpad och ett hus på landet till min familj hos pappa. 

2. Om du fick resa till en plats/land i världen där du aldrig har varit förut vart skulle du då åka?

Jag skulle nog vara lite tråkig och säga typ Spanien. Är inte sådär jättesugen på nå kultur osv. Utan en solsemester som tillbringas på stranden och äta go mat,skulle inte sitta fel ;)

3. Senaste låten du lyssnade på?

Det var nog Hold on,we´regoing home av Drake och någon som jag inte kommer ihåg :P

4. Har du något favoritcitat?

Är inte sådär för citat. Suger på sånt. Haha. Det är inte något som betyder något för mig liksom så nej ,tyvärr :(

5. Finns det någon bild/minne som alltid får dig att skratta?

 
 6. Landet eller staden?

Landet!!!! Helt klart. Jag skulle kunna tänka mig att bo i stan typ när jag studerar men jag känner mig tryggare på landet. ♥

7. Är det någon person som du ser upp till?

Asså jag har väl inte någon idol riktigt men jag ser upp till min tränare för jag tycker han är riktigt duktig, mina föräldrar.

8. Har du något extra tydligt minne från din barndom?

Hehe, jaaa jag kommer ihåg när jag och två av mina kompisar som bor på bondgård gick i koskit med gummistövlar och min ena kompis fastnar och jag typ dör av skratt så jag gråter. Ett minne som följer med mig hela livet. Vi är ju inte riktigt kloka vi :P

9. Favoritpryl? (Alltså inte något som man kanske kan förvänta sig såsom kamera, dator eller mobil

Ja eftersom jag inte får välja min mobil så måste jag väl välja något mer djupt. Ja och då väljer jag mina tavlor inne på mitt rum hemma hos mamma. I dom tavlorna är det kort på Stormen och Kasper. Jätteroligt att ha det i rummet och det får mig att tänka på dom hela tiden. 

10. Någonting du är extra stolt över?

Jag är jättestolt över två saker. För det första,att jag har kommit så långt med Stormen och vi har lärt varandra jättemycket. Det andra mitt mattebetyg. Matte är verkligen inte min grej och tycker det är jävligt svårt men lyckades få högre än E och det måste jag säga att jag är stolt över fast alla mina kompisar har sjukt mycket högre och duktigare men måste vara glad för mitt stora steg liksom.♥

11. Vad heter boken som finns närmast till hands?


Sanningen om Alice , heter den. Jag fick den i julklapp men har inte haft tid att börja läsa den men tänkte att kanske ska börja göra det. Hehe lite lat och seg. + har man inte tid heller när det är plugg,blogg och häst.♥ Det går absolut före någon bok :P

 

Kasper♥ hehe

 pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback